неділю, 6 грудня 2015 р.

Різдвяне оповідання. Зразок дитячого твору

 
   Напередодні зимових свят актуальним (видно зі статистики переглядів блогу) стає такий вид творчої роботи як різдвяне оповідання. Для тих колег, які вперше запропонують учням його написати, маю зразок такого дитячого твору.

                          ЧАРІВНИЙ ЛІФТ
      Жила одна дівчинка, її звали Мері.  У неї були карі очі, руде коротке волосся, яке переливалося на сонці. Носик у неї був гостренький, губи тоненькі. Була вона маленькою зростом і худенькою.
   Батько Мері працював на фабриці, але його раптово звільнили , і сім’я почала відчувати нестачу грошей.
   А наближалося Різдво. Дівчинка дуже захотіла зробити подарунки своїм рідним. Але грошей в неї не було.
   Мері мала  добру подругу на ім’я Дженіфер. Саме їй Мері розповіла про свою проблему. Дженіфер вирішила поділитися з Мері своїми кишеньковими грішми й зателефонувала їй:
   - Привіт, подруго. Зайди до мене на  хвилину.
   - Добре. Через півгодини я буду в тебе.
   Мері одягнулася і вийшла з квартири. Викликала ліфт. Двері відчинилися й дівчинка зайшла до брудної кабіни. Кнопки , як зажди, дули побиті, помальовані. Вона натиснула одну з них. За обшивкою панелі щось дзвякнуло, храпнуло. Зрештою двері зачинилися, ліфт  поповз вниз.
Мері зразу і не зрозуміла, що опинилася… в минулому. Автомобілі на дорозі були, як в старому кіно, одяг на перехожих теж, музика із вікон лунала старовинна…
   Дівчинка злякалася і східцями побігла до своєї  квартири. Вхідні двері були відчиненими, Мері забігла до кімнати.
   Але кімната їй здалася незнайомою. Шпалери були темно-коричневого кольору, меблі й речі - антикварними. На стінах висіли великі чорно-білі світлини.
До кімнати зайшла маленька дівчинка, дуже схожа на саму Мері.
   - Хто ти? – запитала Мері
   - Я – Бренда.
   - Таке ім’я було в моєї бабусі. Вона жила в цій квартирі в середині ХХ століття.
   - А зараз і є середина ХХ століття.
   - Це я потрапила в минуле?!  І ти – моя бабуся?!
  Довго ще Мері розмовляла зі своєю бабусею – маленькою дівчинкою. Розповіла і про безгрошів’я в сім’ї.
  А потім Бренда показала своїй онуці  сад. Сад ріс за будинком, де зараз розташована багатоповерхівка. У саду було багато дерев: яблуні, вишні, черешні, абрикоси. На клумбах – різнокольорові квіти: троянди, орхідеї, ромашки, маки, дзвіночки.
   - Допоможи мені, Мері, пересадити троянди.
   - Із задоволенням, - відповіла Мері.
У горщику дівчинка знайшла… золоті монети. Бренда сказала:
   -   Вони – твої. Викликай ліфт, піднімайся до квартири. А я залишуся і ще попрацюю.
Мері піднялася на свій поверх і  подзвонила. Відчинив двері … батько. А  у вітальні вона побачила сучасні меблі і речі.
   - Ти вже була в подруги?
   - Так, але не у Дженіфер. Візьми, тату.
   - А звідки ці монети?
   - Я, - подумала трохи Мері, - я їх знайшла у старому горщику. А зараз мені потрібно зателефонувати Дженіфер.
   Мері запросила Дженіфер на вечерю, після якої вони розглядали світлини в сімейному альбомі. Дівчинка ще раз переконалася, що дуже схожа на бабусю.
                 Вікторія С., учениця 6 класу

  Посилання до теми http://vvv62.blogspot.com/2015/01/blog-post.html


Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Деякі інші повідомлення