середу, 25 листопада 2015 р.

Твір за повістю В. Рутківського "Джури козака Швайки"

  Переглядаючи статистику блогу,  побачив, що в колег, а, може, в батьків та їх дітей-шестикласників виникла потреба мати зразок твору за повістю В. Рутківського "Джури козака Швайки". З радістю відгукуюся на віртуальний запит читачів.

Що мені найбільше сподобалося в повісті Володимира Рутківського "Джури козака Швайки"
    Останнім часом  ми читали-перечитували "Гаррі Поттера" Джоан К. Ролінґ і "Володаря перстнів" Дж. Р. Р. Толкіна , дивилися-передивлялися фільми, створені за цими творами. А виявляється, що і в українській літературі є книга, яка нічим не поступається класиці зарубіжного фентезі. Я маю на увазі повість Володимира Рутківського "Джури козака Швайки".
   Цей твір мені дуже сподобався. Чому?
   А тому, що він не здається мені аж занадто фентезійним. З нього ми можемо багато дізнатися про ті часи, коли в нашій Батьківщині зароджувалася та сила, та воля, якою кожен українець гордився, гордиться й буде гордитися ще багато років, а, може, й століть. Прочитавши повість В. Рутківського, не тільки шестикласник, але й третьокласник на все життя запам'ятає обставини та причини, які спричинили виникнення козацтва, козацьких січей і характерництва.
   На відміну від зарубіжних магів та чародіїв, український козак-характерник Швайка людяніший і добріший. Він не хизується своїми можливостями, у нього немає бажання стати володарем чогось чи когось. Він лише прагне допомогти своїм друзям і своєму краю. І цим він мені дуже подобається.
   А ще в повісті є троє друзів: Грицик, Санько й Димко. Образи цих підлітків  символізують найкращі козацькі риси - розум, відвагу й силу. За їх пригодами слідкуєш, затамувавши подих.Коли з'явиться перша справжня Запорізька Січ, вони виростуть, змужніють і будуть найкращими її воїнами. Я так думаю.
   А ще я думаю, що нам, майбутнім громадянам України, її будівничим і захисникам, потрібні такі твори, як повість В. Рутківського "Джури  козака Швайки".  Для чого нам Середзем'я і     Гоґвортси, якщо в нас є свій Дніпро і свій Великий Луг.

  І як Вам мій ювілейний - сотий -  допис у блозі? Я радий, що він присвячений одному із моїх небагатьох улюблених творів зі шкільної програми для 5 - 8 класів.
  

12 коментарів:

  1. Дуже вдячний. За шість років, які я допомагаю своїм дітям з валом домашніх завдань в школах. Я перший раз натрапив на педагога, який не викладає в мережу конспект уроку або тематичного вечора (тобто те, що цікаве тільки колегам - вчителям) а надає реальну дітям!
    Можна звичайно казати, що хтось спише. Али такий знайде де списати і без Василя Володимировича. А тут вчитель ніби говорить: "Це робити треба так!" Дає зразок, який на початку дитина просто розширить та переробить, а згодом дійде до самостійної творчості.
    Дякую.

    ВідповістиВидалити
  2. написати твір Джури козака Швайки на козацьких островах

    ВідповістиВидалити
  3. Адміністратор блогу видалив цей коментар.

    ВідповістиВидалити
  4. На жаль, не зміг прочитати Ваш допис...

    ВідповістиВидалити
  5. Hi, thank you so much for sharing this, it is extremely useful. Thanks again 먹튀폴리스

    ВідповістиВидалити

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Деякі інші повідомлення