вівторок, 15 грудня 2015 р.

Вірші до новорічних костюмів від Ганни Сироти

   Новорічний карнавал - це найнезвичайніше свято для наших дітей, особливо для вихованців дитячих садочків та учнів початкових класів. І щоб кожен  відчув , що перебуває  в казковій країні, повірив в існування чудес, потрібен новорічний костюм. А до костюма обов'язково - поетичне супроводження.
   Якраз такі віршики знайдете у книзі випускниці Брацлавської сзш №1, педагога за фахом Ганни Сироти, яка побачила світ кілька років тому в одному із видавництв Вінниці. Ось деякі з них:

ВОВЧЕНЯ
 Хто там двері відчиня?
Я — маленьке вовченя.
З лісу я до вас утік,
Зустрічати Новий рік.
Хоч вовчисько я зубатий,
Та не буду вас кусати.
Неправдиві ті казки,
Де страшні і злі вовки.
Ми, насправді, дуже добрі,
Справедливі та хоробрі!
Маю від вовків завдання:
Передати вам вітання
Зі щасливим Новим роком!
Де дружитимуть всі з вовком.

МУШКЕТЕР
Капелюх, перо і шпага.
В серці пломенить відвага!
Королівський мушкетер!
З вами завжди я тепер!
В мене тисячі заслуг,
Справжній воїн я і друг.
І готовий всіх завжди
Захищати від біди!

МАЛЬВІНА
Маю дивне волосся блакитне,
Порцелянове личко тендітне.
Я — Мальвіна, красуня лялькова.
Поведінка у мене зразкова.
Все держу в чистоті і порядку,
Чищу зуби і роблю зарядку.
Вірних друзів багато я маю,
Їх читати й писати навчаю.

1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Деякі інші повідомлення