суботу, 2 квітня 2016 р.

Завдання з цифровими кодами на уроках літератури

   Традиційні усні та письмові опитування залишаються досі найуживанішими формами здійснення контролю на уроках української літератури. Коли виникає необхідність в  о п е р а т и в н о м у  отриманні інформації про рівень знань й умінь учнів, учителі вдаються до тестування.

   Проте я  хотів би нагадати про засоби контролю в стилі Old School, які також дозволяють швидко опрацьовувати учнівські відповіді  й негайно реагувати на виявленні в них недоліки. Це, зокрема, завдання на перфокартах і завдання, що передбачають використання цифрових кодів.
   За допомогою останніх можна, наприклад, ґрунтовно перевірити знання учнів про стопи, їхнє вміння правильно визначати віршові розміри. Для цього пропонуємо рядки з віршів (тут з творів Л. Талалая):
1. Над вишнями синіло небо
2. На злеті, буває, пригадуєш раптом
3. Пахне сіно, пахощами тане
4. Осінь прозора і тиха
5. Поспішні фрази на пероні
6. Оцей напій, терпкий напій
   Учні визначають  їх віршові розміри, а відповіді записують за допомогою цифрових кодів, користуючись однією із таблиць.
Результати матимемо такі:
              за 1 таблицею      за 2 таблицею
1.               43                          413
2.               45                          405
3.               52                          512
4.               34                          304
5.               43                          403
   Очевидно, опрацювати учнівські відповіді  в такому вигляді можна дуже швидко.
   Інше до теми:
   http://vvv62.blogspot.com/2015/10/blog-post_13.html
   http://vvv6225.blogspot.com/2016/03/blog-post_28.html  

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Деякі інші повідомлення