Традиційні усні та письмові опитування залишаються досі найуживанішими формами здійснення контролю на уроках української літератури. Коли виникає необхідність в о п е р а т и в н о м у отриманні інформації про рівень знань й умінь учнів, учителі вдаються до тестування.
Проте я хотів би нагадати про засоби контролю в стилі Old School, які також дозволяють швидко опрацьовувати учнівські відповіді й негайно реагувати на виявленні в них недоліки. Це, зокрема, завдання на перфокартах і завдання, що передбачають використання цифрових кодів.
За допомогою останніх можна, наприклад, ґрунтовно перевірити знання учнів про стопи, їхнє вміння правильно визначати віршові розміри. Для цього пропонуємо рядки з віршів (тут з творів Л. Талалая):
1. Над вишнями синіло небо
2. На злеті, буває, пригадуєш раптом
3. Пахне сіно, пахощами тане
4. Осінь прозора і тиха
5. Поспішні фрази на пероні
6. Оцей напій, терпкий напій
Учні визначають їх віршові розміри, а відповіді записують за допомогою цифрових кодів, користуючись однією із таблиць.
Результати матимемо такі:
за 1 таблицею за 2 таблицею
1. 43 413
2. 45 405
3. 52 512
4. 34 304
5. 43 403
Очевидно, опрацювати учнівські відповіді в такому вигляді можна дуже швидко.
Інше до теми:
http://vvv62.blogspot.com/2015/10/blog-post_13.html
http://vvv6225.blogspot.com/2016/03/blog-post_28.html
Проте я хотів би нагадати про засоби контролю в стилі Old School, які також дозволяють швидко опрацьовувати учнівські відповіді й негайно реагувати на виявленні в них недоліки. Це, зокрема, завдання на перфокартах і завдання, що передбачають використання цифрових кодів.
За допомогою останніх можна, наприклад, ґрунтовно перевірити знання учнів про стопи, їхнє вміння правильно визначати віршові розміри. Для цього пропонуємо рядки з віршів (тут з творів Л. Талалая):
1. Над вишнями синіло небо
2. На злеті, буває, пригадуєш раптом
3. Пахне сіно, пахощами тане
4. Осінь прозора і тиха
5. Поспішні фрази на пероні
6. Оцей напій, терпкий напій
Учні визначають їх віршові розміри, а відповіді записують за допомогою цифрових кодів, користуючись однією із таблиць.
Результати матимемо такі:
за 1 таблицею за 2 таблицею
1. 43 413
2. 45 405
3. 52 512
4. 34 304
5. 43 403
Очевидно, опрацювати учнівські відповіді в такому вигляді можна дуже швидко.
Інше до теми:
http://vvv62.blogspot.com/2015/10/blog-post_13.html
http://vvv6225.blogspot.com/2016/03/blog-post_28.html
Немає коментарів:
Дописати коментар