пʼятницю, 25 березня 2016 р.

Есемеснути герою, твітнути автору, або нетрадиційні види письмових робіт з української літератури

   Написати листа герою чи авторові книжки, як виявляється, учням не так вже й легко. Мабуть, через те, що ми, дорослі й діти, пишемо листи, адресовані близьким людям, друзям, коханим, членам сім'ї, на папері все рідше й рідше. Краще підліткам вдається спілкуватися між собою та з дорослими за допомогою різноманітних гаджетів.

    Ось ці їх вміння  можна використати на уроках української літератури.
    Як відомо, повідомлення, що передаються електронним шляхом, мають певні обмеження. Наприклад, кількість символів у смс не може перевищувати 70, у записах Twitter - 140.
    То ж пропонуємо учням написати смс літературному герою. Для цього використовуємо відповідний шаблон. Зазначаємо, що символами вважають не тільки букви, розділові знаки, але й пробіли; знаку перенесення слів не використовуємо. Традиційні скорочення вживаємо чи не вживаємо. А головне -  символів повинно бути 70, не більше й не менше.
    Повідомлення за правилами Twitter на 140 символів теж можна обумовити обмеженнями, що викладалися вище. Пропонуємо учням, зважаючи на них, скажімо, написати листа автору, критику, видавцеві. Знову  скористаємося трафаретом.
    До речі, зараз  слушна нагода скористатися такими нетрадиційними видами письмових робіт - закінчуємо вивчати повість Марини Павленко "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських" .

2 коментарі:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Деякі інші повідомлення