середу, 25 березня 2020 р.

Есе. Суб'єктивні міркування

   Мені подобається ось таке визначення  есе:  Це прозове висловлювання невеликого розміру і вільної композиції, що виражає індивідуальні враження й міркування з конкретного приводу або питання та свідомо не претендує на вичерпну відповідь.
   У ньому мають бути:
непередбачувані (парадоксальні) висновки;
несподівані повороти;
цікаві засоби зв'язку між окремими частинами.
  Тоді наступний твір моєї учениці - есе?!

                           Мої досягнення
   Я не вмію дуже гарно співати, танцювати, читати напам'ять. Мама каже, що я не смілива. Але це не так.
    І ось чом. Якось ввечері з балкону впала на землю наша улюблена киця Туся. Тато був на роботі. Мама з братиком на кухні.
   Я узяла ліхтарика, взула  чобітки.  За мить опинилася у дворі. Було темно, холодно і страшно.
Знайшла я нашу Тусю  через кілька хвилин. Бо вона у нас чорна, а сніг був білим.
   Коли ми повернулися до квартири, ніхто не помітив нашої відсутності. Тому тільки я та киця Туся знають, що я смілива.
                                                Софійка В.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Деякі інші повідомлення