четвер, 7 квітня 2016 р.

Лист, сенкан, смс за повістю Марини Павленко "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських"

 
  Це вже P. S.
  Не виконав обіцянки цього навчального року не писати більше про повість, яка сподобалася і вчителям, і дітям.
   Зібралося чимало цікавого й, здається, корисного для колег і їх вихованців матеріалу. Захотілося поділитися ним.


  Лист автору
                                        Доброго дня, шановна пані Марино.
   Цей лист я пишу як відгук на  повість "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських"
   Я не можу сказати, що все мені в ній подобається однаково.
   Мені подобається Сашко, бо він підприємливий і терплячий, Вадим, бо він сучасний і не такий вже "правильний", Софійка, коли перестає перейматися його долею, її мама, бабуся й дідусь, бо вони схожі на моїх.
   Але найбільше я вподобала тітоньку Сніжану. У неї - усі переваги й комплекси, як мені здається, сучасної молодої людини.
   І хоча я теж ніби сучасна людина, та чомусь мені у Вашій повісті не сподобалися описи жахів у квартирі, яка поверхом нижче, а ще те, як Яків Кулаківський знущався над своїми рідними. Це теж просто жах!
   Шановна пані Марино, я впевнена, що Ви щодня отримуєте сотні листів, у яких читачі діляться своїми думками про Ваші твори. Можливо, мій лист Вам не сподобається. Не сприймайте його близько до серця.
  З повагою майже Ваша тезка Миріана Р.

   Сенкани
Софійка                                                        Вадим
Доброзичлива, смілива                             Красивий, нещасний
Подорожує, розслідує, рятує                    Палить, краде, бунтує
Друг пізнається в біді                                Не все те золото, що блищить
Важко їй буде жити                                   Треба перевиховати
                                                                             Олена Д.

Смс герою твору
Символів (букви, розділові знаки, пропуски) повинно бути 70.
                                                                            Катерина В.
 Діаграми Венна на уроках вивчення повісті Марини Павленко "Русалонька із 7-В..."
 Матеріали до вивчення повісті Марини Павленко "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських"
   Молодіжна лексика в повісті Марини Павленко "Русалонька із 7-В, або Прокляття роду Кулаківських"

2 коментарі:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Деякі інші повідомлення