вівторок, 15 березня 2016 р.

Буктрейлер. Перша спроба

   Буктрейлер - короткий рекламний відеоролик про книгу - може стати одним з нестандартних видів роботи учнів у класі і вдома. Він дозволить їм краще зрозуміти зміст художнього твору, що вивчається, його провідні мотиви, новизну, художні особливості  тощо. А ще - виробляти навички праці з комп'ютером.
   Для того, щоб  учні швидше і якісніше виконали завдання, знайомимо їх з пам'яткою.

   Як створити свій перший буктрейлер
1. Перегляньте кілька прикладів рекламних роликів про книги в мережі Інтернет.
2. Пригадайте, що вам найбільше сподобалося в прочитаному творі.
3. Поміркуйте над тим, що ще може заінтригувати потенційного читача книги.
4. Напишіть літературний сценарій свого буктрейлера.
5. Підберіть ілюстративний матеріал (фото, репродукції, малюнки, відео та музичні файли)
6. На окремих аркушах зробіть замальовки  найголовніших моментів відеоролика.
7. Використавши одну із простіших програм  ( PowerPoint, Movie Maker), створіть свій буктрейлер.
  Приклад буктрейлера до книги Олександра Дмитрука "Тризна"


1 коментар:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Деякі інші повідомлення