вівторок, 4 лютого 2014 р.

Білий вірш

Для учнів 8 класу

     Білий вірш — вірш, у якому є розмір, ритм, чергування наголошених і ненаголошених закінчень, але в якому відсутні рими. Мало чим відрізняється від римованих.

         Мені здається часом, що верба, 
         ота стара, сухенька, то - матуся. 
         Вона мене на зиму прийняла 
         і порохном м'якеньким устелила 
                                                               для мене ложе.
                                                                     Леся Українка «Лісова пісня»
    Верлібр, або вільний вірш – вірш без рим, розміру, впорядкованого чергування ненаголошених та наголошених складів, поділу на строфи. Рядки вільного вірша  мають різну довжину.
              А  той  літак,  що  летить  до  країни  соняшників,  
              не  здійснить  посадки,  бо  там  немає  аеродромів,  
             а  моя  підказка,  що  той  літак,  
             як  лелека,  може  сісти  на  хату,  
             або,  як  жайворонок,  у  поле,  
             чи,  як  бджола,  просто  на  соняшник,  
             безглузда,  як  моє  себезаспокоєння.  
                  Василь Голобородько  «А  той  літак,  що  летить  до  країни  соняшників…»   

Немає коментарів:

Дописати коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Деякі інші повідомлення